Müşteriye ya da danışana daha kaliteli hizmet vermek gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Tüm bir kurumun görünen yüzü olan çağrı merkezle...
İşletmenizde değişimi nasıl yönetiyorsunuz? Uzun soluklu bir yenilik mi peşindesiniz? Öneri sistemleri mi kullanıyorsunuz? Standart formlarınız mı var...
Saha araştırmalarını tasarlama, uygulama, SPSS ile analiz yapabilme ve raporlama yeteneğini geliştirmek için tasarlanmış temel eğitim programıdır. Tem...
Uyku dışında zamanımızın büyük bir bölümü diğer insanlarla iletişim halinde geçmektedir. İnsanlarla yanlış iletişim kurma iş hayatında, sosyal hayatta...
Delegasyon; yönetici sorumluluğunda olan bir işi, astına devretmesidir. İyi bir yönetici kendisinin asıl işi olan takip, kontrol, denetim ve sistem / ...
Hızla değişen ve zorlaşan rekabet koşulları altında işletmelerin gerek iç gerekse dış çevreleri ile olan ilişkileri her geçen gün karmaşıklaşmaktadır....
Dünyanın en güzel müziği, her insan için, kendi ismini duymaktır. İnsanlar, isimleriyle kendilerine hitap edildiğinde bundan etkilenirler. Bu nedenle ...
Eğitim sırasında aktarılacak bilgiyi etkin ve verimli biçimde gruba iletmek ve grubu istenilen şekilde biçimlendirmektir. Bu seminerin ana konuları; Eğitim için planlama ve hazırlık, eğitim uygulama yöntemleri, başarılı bir sunuş için uygulanacak teknikler, farklı eğitmen stilleri, eğitim konuları ve katılımcı tiplerine göre eğitmenin izleyeceği yollar.
1. Eğitimin Amacı
ABD’deki Project Management Institute’ün (PMI) standartları temelinde geliştirilmiş olan eğitim programı, proje yönetimi temel süre...
Değişim Yönetimi Eğitimi Amacı
Değişim Yönetimi Eğitimi, Değişim ve yenilik yapma sürecini kapsayan, işletmenin verimliliği ve etkililiğini artırmaya...
Amaç ;
Katılımcıların, çeşitli oyun senaryoları ile takım çalışması, iletişim, motivasyon ve liderlik özelliklerini ortaya çıkarma ve güçlendirme ama...
Küreselleşen yoğun rekabet ortamında işletmelerin sürdürülebilir rekabet avantajına sahip olabilmesi için teknolojisini geliştirmek, kapasitesini artı...
Kamu İhale Kanunu Eğitim programı, kamu kurumları ile iş yapan Bilişim sektör çalışanları ve yöneticilere yönelik olarak uygulama temelli tasarlanmı...
Elektronik Belge Yönetim Sistemi ve kısa ifade ile EBYS’ler, sayısal ortamdaki bilgi, belge ve dokümanların organizasyonunu ve yönetimini için geliş...
Stratejik planlama geleceğin tasavvur edildiği ve şekillendirildiği, ona ulaşmak için gerekli prosedürlerin geliştirildiği süreçtir. Bu çalışma ile st...
Çatışma, Kişi Ya Da Grubun Başka Bir Kişi Ya Da Grupla İhtiyaç, Amaç Veya Fikir Farklılıklarından Doğan Bir Sürtüşme Davranışıdır Ve Karşı Tarafı Nega...
Eğitimin amacı:
Hayatımızın her alanına girmiş internete bağlı sistemlerin ve uygulamaların güvenliğinin sağlanabilmesi için “hacker gibi düşünebilme...
Müşteriye ya da danışana daha kaliteli hizmet vermek gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Tüm bir kurumun görünen yüzü olan çağrı merkezle...
Proje Yönetimi ve PMP Sınavına Hazırlık Eğitimi
PMI (Project Management Institute) PMOK-5 (Project Management Body Of Knowledge Ver.5) çerçevesinde ...
İş hayatındaki yazma şekliniz sizin imajınızı belirler. Kendinizi daha doğru ifade edebilmek ve anlattıklarınızın yöneticileriniz ve diğer iş arkadaşl...
Finansal krizler son yıllarda karşımıza sıklıkla çıkmakta. Bir işletmenin devamlılığını sürdürebilmek için krizleri fırsatlara dönüştürmek önem kazanm...
Program bitiminde, hesap makinesine ihtiyaç duymadan, maksimum 10 dakikalık süre içinde, işletmelerin kredi değerliliklerinin ve finansal yapılarının ...
Finans sektöründe yer alan bankalar, sigorta şirketleri, leasing, faktoring, mortgage v.b. finansal kurumların kendine özgü yapılarına uygun eğitimler...
EĞİTİMİN AMACI
Çetin rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indi...
Etkili Takım Çalışması Eğitimi nedir?
Etkili takım çalışması eğitimi ile bir takım oluşturmak için sadece elemanları belirlemek ve onlara görevler ve...
Eğitimin Amacı
Ortalama bir insan, her hafta, 100 sohbet esnasında, belirli markaların adını 56 kez tekrarlıyor. Türkiye’de İnternet kullanıcısının ...
Katılımcıların gözlem ve konsantrasyon gücünü, not almaya gerek kalmadan akıcı konuşma yeteneğini, zihinsel çevikliğini, özgüvenini arttırmak, zihinse...
Yaratıcı ve katılımcı karar alma toplantılarında yer alanların, farklı amaç ve sorunlar için bir araya gelinerek ortak akıl ve çözüm arayışı ihtiyacı ...
Kurumlar, artık sadece yaptıkları işlerle başarılı olamayacaklarını anladılar. Kurumların başarısı ve devamlılığı için, kapital gücü kadar, ona ruh ve...
İletişimde, olumsuz durumların kaynağını belirlemek ve önce bu durumu önlemek için karşımızdaki kişiye farklı bir anlayışla yaklaşmak gerekir. Zor dur...
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Sitemizde zaman geçirmeye devam ederseniz, çerez politikamızı kabul etmelisiniz.Kabul EdiyorumGizlilik politikası