Finans sektöründe yer alan bankalar, sigorta şirketleri, leasing, faktoring, mortgage v.b. finansal kurumların kendine özgü yapılarına uygun eğitimler, sektör deneyimine sahip eğitmenler tarafından gerçekleştirilmektedir.
Bankacılar İçin Satış Becerileri
Bankacılıkta satış etkinliği ilişki yönetiminden, süreç yönetimine, yüz yüze satış becerilerinden etkin rekabet analizine kadar birçok konuyu içermektedir. Bu eğitim sonunda katılımcıların içinde bulundukları segmentin tüm satış süreçlerini etkin bir şekilde yönetecek bilgi seviyesine ulaşması ve ilgili becerileri kazanmaya başlaması hedeflenmektedir. Eğitim uzun yıllar bankacılıkta bulunmuş ve yöneticilik yapmış eğiticilerimizin örnek vakaları ile zenginleştirilmiştir. Eğitim istenen müşteri segmentine göre (Kurumsal, Ticari, KOBİ, Bireysel) modifiye edilmektedir.
Bankacılık Ürünleri Fiyatlaması Ve Verimlilik 
Fiyatlama becerileri etkin bankacılık ile klasik bankacılığı ayıran en temel özellik olarak ortaya çıkmaktadır. Etkin bankacılar yalnızca iş almakla kalmaz, bu işleri kurumları için en uygun yapıda ve getiri ile alırlar. Bu beceri, etkin maliyet analizi, çapraz fiyatlama, ürün bilgileri ve en önemlisi bankacılık ürünlerinin müşteri tarafındaki gerçek etkilerinin bilinmesini gerektirmektedir. Bu eğitimde amaç katılımcıların bu çok yönlü süreci en etkin şekilde yönetmelerini sağlayacak bilgi ve beceri seviyesine kavuşmalarıdır.
Kredi Süreçleri Eğitimleri
Eğitim benzerlerinden farklı olarak tamamen ilgili finans kurumu stratejilerine ve ilgili segmente göre hazırlanmaktadır. Örnekleri kurumun gerçek müşterilerinden seçilmekte, böylelikle iş süreçlerine doğrudan etki hedeflenmektedir.
Uygulamaları Ürün Satış
Bu eğitimde, bankaya ait ürünlerin özellikleri ile beraber, nasıl satılacağı ve satarken her bir ürün için ne tür bir yaklaşım geliştirilmesi gerektiği detaylı olarak anlatılmaktadır. Aynı zaman da satış etkinliğini arttırmak için, satış sürecini dair bir model de oluşturulmaktadır.
Hem yeni hem de var olan müşterilerin nasıl yönetebileceğine, uzun süreli ilişkilerin nasıl kurulabileceğine yönelik becerileri geliştirmek hedeflenmektedir. Bu sayede satış odaklılık kurumun ve çalışanların ayrılmaz bir parçası haline getirilirken, müşteri memnuniyetinde de artış sağlanabilecektir. Eğitim içerisinde portföy analizi ve geliştirilmesi açısından oldukça teknik yöntemleri paylaşılmakta ve bilfiil uygulatılmaktadır

Şube Bilanço Yönetimi
Eğitim öncesi tarafımızca kurumun ilgili ekranları ve raporları üzerinde ilgili iş birimleri ile detaylı çalışmalar gerçekleştirilecek ve eğitim bu kapsamda hazırlanacaktır. Böylelikle şube yönetiminde doğrudan kullanılabilecek bir model geliştirilmiş olacaktır.

Operasyonel Verimlilik
Klasik zaman yönetimi eğitimlerinde gözlenen durum katılımcıların eğitimde aldıkları kıymetli bilgilerini kendi işlerine transfer etmede zorlanmalıdır. Bu eğitim tamamıyle banka içinde operasyon-satış etkileşim kalitesinin gelişimi ve operasyonel verimliliğin fiilen artırılması için tasarlanmıştır.
Dış Ticaret Ürünleri Satışı
Eğitim 2 gün boyunca temel vakalar üzerinden akacak olup, bilgi aktarımları vaka ile birlikte gerçekleşecek, böylece eğitim entegrasyonu sağlanmış olacaktır. Eğitim içinde bir çok yerde “bunları biliyor muydunuz?” şeklinde küçük soru-cevap uygulamaları olacaktır.

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

         

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved

İlgili Yazılar

Web Statistics