Strateji Oluşturma

Ürün ve hizmetin sunulacağı, ülke, Pazar ve sektörlerin belirlenmesinde online pazarlama yöntemlerin kullanılması

Online Marka ve Online İtibar Yönetimi Strateji ve Teknikleri

· Kurum, kişi, ürün ve hizmetin online ortamlarda konumlandırılması ve online itibar kazanmasında yapılacak

· Website müşteri odaklı olması için yapılacaklar.

Online ürün ve firma rekabet stratejisi

· Online ortamda rakiplere yönelik strateji geliştirilmesi ve rekabet avantajı için yapılacaklar.

Devletin online pazarlama fırsatlarından faydalanma

· Türkiye’de devletin Türk firmalarına uluslararası pazarlara açılma konusundaki çalışmalarından faydalanmanın ipuçları.

Türkiye’deki yurtdışı e-pazaryerleri

· Türkiye’de yurtdışına ürün ve hizmet sunan e-pazaryerlerine yönelik strateji ve yöntem geliştirme

Uluslararası Mecralarda Müşteri Bulma

· Alibaba.com, ebay, amazon gibi uluslar arası platformlardan müşteri bulmanın ipuçları

Hedef ülke ve pazarlara yönelik stratejiler

· Hedef ülke ve pazarlara yönelik online ortamlara (e-pazaryeri, sosyal ağ, vs) ulaşmak ve müşteri bulmanın yöntemleri

Dijital Marketing Yöntemleri

· Facebook, Linkedin, Instagram, Youtube, yerel sosyal ağlar, e-posta pazarlama yöntemleriyle müşteri bulma

· Hedef pazarlara yönelik etkin Google ve sosyal ağ reklamcılığını kullanma

Alert mekanızmalarını kullanma

· İnternetteki uyarı ve alarm sistemleri kullanarak ürün, rakip ve müşteri stratejileri oluşturma

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

            

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved

İlgili Yazılar

Web Statistics