Eğitimin Amacı

Ortalama bir insan, her hafta, 100 sohbet esnasında, belirli markaların adını 56 kez tekrarlıyor.  Türkiye’de İnternet kullanıcısının 40 milyona yaklaştığı düşünüldüğünde ve internette olan bir bilginin kaldırılmasının da zorluğunu düşündüğünüzde internette markanın itibarını yönetmenin kaçınılmazlığı ortaya çıkıyor. Çalışanınız veya herhangi biri markanızla ilgili aklına geleni söyleyip, siz fark etmeden virüs gibi yayılabilir. O zaman bu ortamı tanıyacağız, bizi kendimizi tanıtacağız, başkalarının yanlış tanıtmalarına karşı risk ve kriz planları hazırlayacağız. Eğitimin amacı şirketlerin internetteki itibarını ve gayri maddi mal varlıklarını korumak ve ihlal gerçekleştiğinde gerekli tedbirleri almaya yönelik bilgileri katılımcılara vermektir.

İçerik :

1.    İtibar ve Online İtibar Kavramı
2.    Internet Varlıklarınız (website, sosyal paylaşım ortamları, haber portalları vs.)
3.    Kurum Çalışanlarınız, Kurum Markaları, Rakipler, Partner Şirketler
4.    Online ortamda nasıl iz bırakıyoruz?
5.    Online takip araçları nelerdir ve nasıl çalışıyorlar?
6.    İtibar zedeleyici içerikleri kimler ve ne amaçlar üretiyorlar?
7.    Dijital aktivizm hareketleri ve kurumsal markalara verebileceği zararlar
8.    Internet Varlıklarınız (website, sosyal paylaşım ortamları, haber portalları vs.)
9.    Dijital Algı Stratejileri
10.    Online Marka Yönetim Süreçleri
11.    İnternet Ortamında İtibar Strateji Geliştirilmesi
12.    Online İtibar Yönetiminde Risk Planlaması ve Kriz Yönetimi
13.    İtibarin izlenmesi ve yönetilmesi
14.    İtibar zedeleyici unsurları ortadan kaldırılmasına yönelik yapılacak çalışmalar
15.    İtibar Yönetiminde Bilgi Güvenliği: Sosyal Medya ve Guvenlik Riskleri!, Sosyal Medya ve Major Guvenlik Tehditleri!, Kurum Adina Gercek Hayat Ornekleri!, Kisisel Bilgilerin Onemi ve Mahremiyet!, Endüstriyel Siber Tehdit
16.     Hukuksal Açıdan Yapılacaklar, Yaptırımlar ve İzlenmesi Gereken Süreçler
a. Şirket itibarı ve gayri maddi mal varlığı tanımı : Tüzel kişilerin manevi haklarının hukukumuz açısından durumu, Peştemaliye, (işletme değeri , good will), Gayri maddi mal varlığı
b. Marka ve markanın kullanım alanları : Marka tanımı, Markanın meta tag (arama metni) olarak kullanımı,  Markanın arama motorlarında anahtar kelime (keyword) olarak kullanımı, Marka ve logonun internet sitelerinde, e postalarda veya sosyal medyada kullanımı
c. Markanın alan adı olarak kullanımı : Marka alan adı bağlantısı, Alan adlarının tescili usulü, Marka hakkı ihlal edilerek tescil edilen alan adlarının iptali prosedürü
d. Sanal ortamda şirket itibarını sarsmaya yönelik eylemler ve yaptırımları, engelleme yolları, Sosyal medyada markanın/şirketin/ürünün karalanması, Zincir mailler yolu ile markanın/şirketin/ürünün karalanması, Markanın/şirketin/ürünün internet sitesinde karalanması, Markanın/şirketin/ürünün sanal ortamda karalanması durumunda alınabilecek tedbirler ve uygulanacak yaptırımlar

Kimler Katılmalıdır: Yöneticiler, şirket ortakları, pazarlama ve reklam uzmanları ve yetkilileri, marka ve imaj danışmanları ve şirketin orta ve uzun vadeli hedeflerini belirleyen tüm yöneticiler

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

        

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved

 

İlgili Yazılar

Web Statistics