Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Yönetimi
Günümüzde, her alanda olduğu gibi sağlık alanında da pazarlarını iyi tanıyan, tüketicinin istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak hizmet sunan işletmeler başarılı olmaktadır. Bir sağlık kuruluşunun büyüme ve gelişmesi, sunduğu sağlık hizmetlerinin kalitesi yanında hizmet alanlar üzerinde yarattığı güven ve kalite algısıyla tekrar tercih edilebilir olmasına da bağlıdır.
Etkin Hasta ve Hasta Yakını İlişkileri algısının sağlanamadığı sağlık kuruluşlarında orta ve uzun vadede hasta müracaatının azaldığı görülmektedir. Bu eğitimin amacı hasta ve yakını ile ilişkilerin güçlü, doğru ve standartlara uygun bir biçimde kurulması için yapılabileceklerin eğitilenlere aktarılmasıdır.
Bu eğitim programı ile Hasta Danışmanlarına, öncelikle sağlık sektöründe sunulan hizmetteki risklerin hayati önem taşıyabileceği anlatılacak, hasta ve yakınlarının tatmin düzeyini geliştiren ve beklentilerini karşılayan daha nitelikli hizmetleri sunarak işletme amaçlarına ulaşılması ve buna bağlı olarak da hizmet kalitesinin yüksek seviyelere çıkarılması için gereken becerilerin kazandırılması hedeflenmektedir.
Eğitim İçeriği
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Bireysel ve Kurumsal İmaj Yönetimi.
Hasta ve Hasta Yakınlarına Yönelik Pazarlama
Pazara Göre Örgütlenme
Algı Yönetimi ve Hasta Tatminini Etkileyen Faktörler.
Hasta ve Hasta Yakını Kimdir?
Hasta ve Hasta Yakınları Ne Bekler?
Hasta ve Hasta Yakını İlişkileri Nedir?
Hasta ve Hasta Yakınları İle İletişim
Beden Dili
Hasta İlişkilerinde Olumlu ve Olumsuz Eylemler
Hasta Yakını Davranışları Analizi
Hasta ve Hasta Yakını İlişkilerinin Kapsamı
Müşteri Beklentilerini Karşılamada Gereken Beceriler.
Etkin Hasta ve Hasta Yakını Hizmetleri
Hasta ve Hasta Yakını Memnuniyeti
Hasta Sadakati Oluşturmak
Zor Müşteri ve İtiraz Karşılama.
Hastalar ve Yakınları ile İlişkilerdeki Püf Noktalar
Hasta ve Hasta Yakını İlişkilerinde Strateji Unsurları
Etkili Telefon İletişiminin Önemi.(İSTENİRSE)
Başarılı Hasta İlişkileri Yönetimi İçin Gerekenler
Kalitenin Özellikleri ve Çeşitleri
Kalite ve Hasta İlişkileri Yönetimi
Hasta İlişkilerinde Kalite Yaklaşımı
Eğitimin Uygulanması
Teorik ve İnteraktif (çalıştay uygulaması)
Hedef Kitle : Sağlık Sektörü Yöneticileri, Hastane Çalışanları
Eğitim Süresi : 2 Gün -12 Saat
*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.
Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, All rights reserved