fbpx
  • KURUMSAL
    • Hikayemiz
    • Kataloglarımız
    • Logolarımız
    • Talep ve İletişim Formlarımız
    • Gizlilik Politikası
  • EĞİTİMLER
    • Kurumsal Gelişim Eğitimleri
    • Sektörel Eğitimler
    • Teknik Eğitimler
    • Mevzuat Eğitimleri
    • Outdoor Eğitimler
    • İngilizce Eğitimlerimiz
    • Katılıma Açık Eğitim ve Seminerler
      • Güncel Katılıma Açık Eğitimler
    • Bireysel Gelişim Eğitimleri
    • Online Eğitimler
    • Çoçuk Gelişim Eğitimleri
    • Savunma Sanayi Eğitimleri
    • EĞİTİMDEKİ İLK 10
  • UZAKTAN EĞİTİMLER
    • Onlıne Uzaktan Kurumsal Eğitimler
    • Onlıne Uzaktan Bireysel Eğitimler
    • FokusTALK UZAKTAN EĞİTİM PLATFORMUNU
  • DANIŞMANLIKLAR
    • Danışmanlıklarımız
    • Yazılım Proje & Çözümlerimiz
      • Fokus Uni-SIS
      • fokusTALK
      • Sidestek Canlı Destek Yazılımı
      • Online Hızlı Okuma
    • Organizasyon
  • TAKIM
  • REFERANSLAR
    • Güncel Referanslar
    • Tamamlanan Eğitimler
  • BLOG&S.MEDYA
    • Blog
    • Sosyal Medya
    • Bizden Videolar
    • Önerdiğimiz Kitaplar
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın
    • Sizi Hemen Arayalım
    • Kurumsal Eğitim Talep Formu
    • Bireysel Eğitim Talep Formu
    • İnsan Kaynakları Formu
    • İletişim Formu
Ara
Fokus Yaşam Akademisi logo
Fokus Akademi
  • KURUMSAL
    • Hikayemiz
    • Kataloglarımız
    • Logolarımız
    • Talep ve İletişim Formlarımız
    • Gizlilik Politikası
  • EĞİTİMLER
    • Kurumsal Gelişim Eğitimleri
    • Sektörel Eğitimler
    • Teknik Eğitimler
    • Mevzuat Eğitimleri
    • Outdoor Eğitimler
    • İngilizce Eğitimlerimiz
    • Katılıma Açık Eğitim ve Seminerler
      • Güncel Katılıma Açık Eğitimler
    • Bireysel Gelişim Eğitimleri
    • Online Eğitimler
    • Çoçuk Gelişim Eğitimleri
    • Savunma Sanayi Eğitimleri
    • EĞİTİMDEKİ İLK 10
  • UZAKTAN EĞİTİMLER
    • Onlıne Uzaktan Kurumsal Eğitimler
    • Onlıne Uzaktan Bireysel Eğitimler
    • FokusTALK UZAKTAN EĞİTİM PLATFORMUNU
  • DANIŞMANLIKLAR
    Öne Çıkan
    • KKDİK - MSDS

      Danışmanlıklarımız, Genel
    Güncel
    • Fokus Uni-SIS Platformu

    • İnsan Kaynakları Yönetim Danışmanlığı

    • Kurumsallaşma Danışmanlığı

    • Danışmanlıklarımız
    • Yazılım Proje & Çözümlerimiz
      • Fokus Uni-SIS
      • fokusTALK
      • Sidestek Canlı Destek Yazılımı
      • Online Hızlı Okuma
    • Organizasyon
  • TAKIM
  • REFERANSLAR
    Öne Çıkan
    • Konya Teknokent

      Özel Sektör Referanslar, Referanslar
    Güncel
    • ONUR Yüksek Teknoloji A.Ş.

    • Dengebir Telekomünikasyon

    • Elsis Elektronik Sistemler San. A.Ş

    • Güncel Referanslar
    • Tamamlanan Eğitimler
  • BLOG&S.MEDYA
    • Blog
    • Sosyal Medya
    • Bizden Videolar
    • Önerdiğimiz Kitaplar
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın
    • Sizi Hemen Arayalım
    • Kurumsal Eğitim Talep Formu
    • Bireysel Eğitim Talep Formu
    • İnsan Kaynakları Formu
    • İletişim Formu
HABERLER
  • Fokus Yaşam Akademisi 15. Yılında Gençleri Nasa, Harvard, Yale ile Buluşturacak!
  • Eğitmenlerimizden Candan ÜNAL, Ebru AKEL'le Kadın İsterse 68.Bölüm Konuğuydu
  • "Sektörle Buluşuyoruz" Toplantısı Gerçekleştirildi
  • Parasını Veren 1'inci
  • Fokus Marketing
  • Bülten Aboneliği
  • Eğitim Talep Formu
  • Haberler
  • Tamamlanan Eğitimler
  • Fokus Life
  • Gizlilik Politikası
  • Sertifika Sorgulama

Etiket Çağrı Merkezi Eğitimi

Ana Sayfa
Çağrı Merkezi Eğitimi
Binted'e verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi tamamlandı.

Binted ➡️ Çağrı Merkezi Eğitimi ✅

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
Binted'e verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi tamamlandı. Çağrı Merkezi Eğitimi ilgili detaylı bilgi için HEMEN TIKLAYIN 👉👉👉 Çağrı Merkezi Eğitimi https://www.fokusakademi.com.tr/cagri-merkezi-egitimi.html...
Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü'ne Verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi Tamamlandı

Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü’ne Verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi Tamamlandı

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü'ne verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi tamamlandı. Çağrı Merkezi Eğitimi ilgili detaylı bilgi için HEMEN TIKLAYIN 👉👉👉 Çağrı Merkezi Eğitimi https://www.fokusa...
85%

Çağrı Merkezi Eğitimi

Kurumsal Gelişim Eğitimleri, Online Uzaktan Kurumsal Eğitimler
Danışana daha kaliteli hizmet vermek gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Tüm bir kurumun görünen yüzü olan çağrı merkezlerinde yaşanan iletişim bozukluğu bütün bir kuruma mal olabilmektedir. Çalışa...
85%

Çağrı Merkezi Operatörü Hizmet İçi Eğitim Programı – Online Uzaktan Eğitim –

Online Uzaktan Kurumsal Eğitimler
Dijitalleşme çağında ağ bağlantısına sahip olduğunuz her yer sanal bir sınıf olmakta, öğrenme kavramı da geleneksel yöntemlerdeki gibi belirli zaman dilimlerinde değil, sürekli olarak devam etmektedir. Fokus Ya...

Türkiye İstatistik Kurumu ile “Çağrı Merkezi Eğitimi” Tamamlandı

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
Türkiye İstatistik Kurumu’na verdiğimiz Çağrı Merkezi Eğitimi tüm hızıyla devam ediyor.Tüm katılımcılara başarılar dileriz. #fokusakademi #eğitim #kurumsaleğitim #kişiselgelişim https://t.co/dnqIPajGVa...

Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu ile ”Çağrı Merkezi Eğitimi” Tamamlandı

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'na vermiş olduğumuz Çağrı Merkezi Eğitimi tamamlandı. Tüm katılımcılara teşekkür ederiz. #fokus #fokusakademi #eğitim #kurumsaleğitim #kişiselgelişim...

Bodrum Belediyesi ile ‘Çağrı Merkezi Eğitimi’ Tamamlandı

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
Bodrum Belediyesi'ne 2 gün boyunca verdiğimiz 'Çağrı Merkezi Eğitimi' eğitimimiz başarıyla tamamlandı. Tüm katılımcılara teşekkür ederiz. #kurumsaleğitim  #eğitim  #fokus #fokusakademi...

BOYSER Servis Hizmetleri A.Ş ile “Çağrı Merkezi Eğitimi” Tamamlandı.

DUYURULAR, Tamamlanan Eğitimler
...
85%

Çağrı Merkezi Operatörü Hizmet İçi Eğitim Programı

EĞİTİMDEKİ İLK 10, Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Müşteriye ya da danışana daha kaliteli hizmet vermek gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Tüm bir kurumun görünen yüzü olan çağrı merkezlerinde yaşanan iletişim bozukluğu bütün bir kuruma mal olabil...

Kredi Garanti Fonu

Özel Sektör Referanslar, Referanslar
Kredi Garanti Fonu çalışanlarına , Özel Tasarım Çağrı Merkezi Eğitimi verildi. Eğitim Detayları için : Çağrı Merkezi Eğitimi...

KREDİ GARANTİ FONU Çalışanları , Özel Tasarım Çağrı Merkezi Eğitimi Almaya Başladı.

Genel, Haberler
KREDİ GARANTİ FONU Çalışanları , 2 Gün Sürecek Özel Tasarım Çağrı Merkezi Eğitimi Almaya Başladı.   KREDİ GARANTİ FONU Çalışanları , Özel Tasarım Çağrı Merkezi Eğitimi Almaya Başladı. KREDİ ...
Çağrı merkezi eğitimi

Çağrı Merkezi Operatörü Hizmet İçi Eğitimi Sertifika Programı

Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Müşteriye ya da danışana daha kaliteli hizmet vermek gün geçtikçe daha önemli bir hal almaya başladı. Tüm bir kurumun görünen yüzü olan çağrı merkezlerinde yaşanan iletişim bozukluğu bütün bir kuruma mal olabil...

Etiketler

etkili iletişim Etkili Takım Çalışması eğitim fokus fokus akademi fokus akademi eğitim fokus yasam akademisi iletişim iletişim Eğitimi Kitap Önerileri kurumsal kurumsal eğitim kurumsal eğitimler Kurumsal Gelisim Egitimleri kurumsal gelişim eğitimi online eğitim Sunum Teknikleri takım çalışması uzaktan eğitim Çağrı Merkezi Eğitimi

Facebookta Biz

Sosyal Medya


Bize Ulaşın

FOKUS YAŞAM AKADEMİ
AR-GE ve İLETİŞİM LTD. ŞTİ.
Tel : +90 (312) 911 70 64
Faks: +90 (850) 522 34 03
Adres : Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bul. Tepe Prime A Blok No: 266 Asma Kat D.No: 18 PK: 06510 Çankaya – Ankara
E-Mail : info@fokusakademi.com.tr
Fokus Akademi ve Danışmanlık Sertifikalı Eğitimler
GİZLİLİK POLİTİKAMIZ

Tanıtım Videomuz


Çerez Politikamız Hakkında Bilgi Edinmek İçin Tıklayın
Fokus Yaşam Akademisi Ar-Ge İletişim Ltd. Şti.
Web Tasarım : GlobalNET
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Sitemizde zaman geçirmeye devam ederseniz, çerez politikamızı kabul etmelisiniz.