New York Times’ ın yaratıcılık hakkındaki yeni kitapların /EN İYİSİ.. diye bahsettiği bir kitap Portakalı Sıkmak.
Pazarlama dünyasının yeniden tanımlandığı ve yaratıcılığınızı nasıl arttırabileceğiniz üzerine kafanızda hala çözülememiş sorular varsa okurken yanıtları aramaya başlayacaksınız.
Ciddi bir markalaşma problemini nasıl fark edecek ve bunu istediğiniz noktaya nasıl getireceksiniz?
Olgunlaşmış bir markanın tekrar canlanması için neler yapılmalı? Adım adım örneklerle neler yapabileceğinizi ve yaratıcılığını nasıl kullanabileceğinizi kolaylıkla keşfetmenizi sağlayacak bir kitap.
Bir marka hemen hemen tümüyle tüketicilerin zihninde yaşar. İnsanların adil, mantıklı ya da bilgili bir şekilde hareket edeceklerini garanti saymamak gerektiğini her zaman kendinize anlatmaya gayret etmelisiniz. Bunun yollarını da bu kitaptan öğreneceksiniz.

İlgili Yazılar

Web Statistics