Beyin üzerinde yapılan son araştırmalar satışlarınızı nasıl arttırabilir? Müşteriler satın alırken bilinçli bir şekilde satın aldığını düşünüyor olabilir ancak beyne gönderilen mesajlar bu konuda oldukça önemli. Bir kişi günde ortalama 10.000 satış mesajı alırken sizin ürününüzü neden tercih etsin? Müşteriler ürünleri alırken neye göre karar veriyor? Daha önce hiç, müşterini için en iyi çözüme sahip olduğunuzu düşünüp yine de anlaşmayı kaybettiğiniz oldu mu? Satın alma düğmesine doğru basmanın yolları sizin satışınızı arttırmanın en etkin yoludur. Bunu da ancak satış sürecinde beynin doğru algılayabileceği mesajları göndererek sağlayabilirsiniz.

Kimler Katılmalı: Müşteri ağını genişletmek veya mevcut müşterilerine daha çok satış yapmak isteyen herkes.

İçerik:

Beynin Sistemleri

Üç Beyin Bir Karar Verici

Duygularla Etkiyi Arttırmanın Sonuçları

İddialarınızı Farklılaştırın

Kazancı Göstermenin Etkin Yolları

Hipnotik Dil Kalıpları

6 Uyarıcı Tepkisi

Dikkat Çekicilerin Faktörü

Büyük Resmi Görebilmek

4 Adım Kuralı

Kazanç Kanıtları

Farkın 7 Etki Arttırıcı Kuralı

Az Çoktur

 

Online Eğitim Süresi:  3 Saat

Online Eğitim Ücreti :  125 TL + KDV

Online Birebir Eğitim Ücreti:250 TL + KDV


Eğitim Şartları

  • Aynı Eğitime 3 kişi ve üzeri katılımlarda %5 , 6 kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim verilmektedir.
  • Anlaşmalı Kurumlarımıza özel indirimlerimiz için irtibata geçiniz.
  • Tüm Eğitimlerin sonunda katılımcılara Katılım Sertifikası verilmektedir.
  • Tüm Eğitimler, Talep edilmesi halinde Kurum ve Kuruluşlara özel yapılabilmektedir. Minimum katılımcı sayısı Eğitime özel değişkenlik arzedebilir.
  • Kayıtlarımız eğitim tarihinden 3 gün öncesine kadar devam etmektedir.
  • Fokus Akademi ,gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, eğitimi iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutar.

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

            

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved

 

İlgili Yazılar

Web Statistics