EĞİTİMİN AMACI
Çetin rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözümlerin farkına vardırmak.
EĞİTİM SONUNDA ELDE EDİLECEK FAYDA
Her işletmede aslolan ‘İnsan’dır. Temel kaynağımız, yapıtaşımız insan hem iç müşterimiz hem de dış müşterimizdir ve her koşulda doğru yöntemlerle yönetilmeli ve iletişim kurulmalıdır.
Kurumun prensipleri, misyonu, vizyonu ve çıkarları doğrultusunda ‘Müşteri Daima Haklıdır’ demenin binbir çeşit ve doğru yolunu öğretip maksimum kazanç ve verim elde etmenin yol haritasını çıkartıyoruz.
KİMLER KATILMALI
Tüm yönetim kadroları, satış-pazarlama, müşteri ilişkileri, ticari, bireysel ve kurumsal satış/pazarlama personeli, gişe memurları, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, çağrı merkezi çalışanları, bayi kanalları ve mal ya da hizmet satışında arayüz olarak çalışan tüm personel ile insan yönetimi gerektiren tüm görevlerdeki çalışanlar.
Eğitim İçeriği

1) Müşteri Kimdir ve Neden Önemlidir?
2) Müşteri Neden Memnun Edilmelidir?
3) Müşteri Beklentileri ve Karşılama Stratejileri
4) Markanın Önemi ve başarılı Markaların Ortak Özellikleri
5) Müşteri Şikayeti Nasıl Fırsata çevrilir?
6) Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde ‘Asla’lar Nelerdir?
7) İkna Etmenin Sırları
8) Müşteriyi Kazanmak ve Kaybetmek
9) Sadık Müşteri Yaratmanın En Etkili Yolu
10) Güvenilir Olmanın Püf Noktaları
11) Empatik İletişim mi Sempatik İletişim mi?
12) MİY’de ‘Halo Etkisi’ nedir? Nasıl Kullanılır?
13) Etkili İletişimle Satışı Artırma Teknikleri
14) Daha Fazla Müşteri Edinmenin 7 Sırrı
15) Telefonda Müşteri Memnuniyeti ve Etkili Müşteri İletişimi Yöntemleri
16) Sonuç Odaklı İleri Satış Teknikleri
17) Pazarlama ve Satış Farkının Müşteri Memnuniyetine Etkileri
18) Ulaşılamayan ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri
19) Yeni Nesil Satış Görüşmeleri Teknikleri ve Hazırlık
20) Müşteri İle İletişimde Etkili Beden Dili ve Fark Yaratan Soru Teknikleri
21) Etkili Sunum Teknikleri ile Müşterinizi Etkileme Yolları
22) Kurumsal Müşterilerin İçyapı ve İhtiyaç Analizi
23) İç Müşteri ve Dış Müşteri Kavramlarına Bakış
24) Satış Kapama Teknikleri ve Yaratıcı Öneriler
25) Müşteri İlişkilerinde İpuçlarını Okuma ve İtiraz Yönetimi
26) Esnek ve Dinamik Yöntemlerle Şikayet Yönetimi
Eğitim Süresi : 1 Gün / 6 Saat

bireysel egitim talep  kurumsal eğitim talep

Copyright ©Fokus Akademi, 2005- 2015 All rights reserved

İlgili Yazılar

Web Statistics