Globalleşen Dünya’da e-ticaret hacmi her geçen yıl daha da artmaktadır. Artan e-ticaret hacmi bu konuda donanımlı, bilgili eleman ihtiyacını da beraberinde getirmektedir. İşte bu ihtiyacın karşılanması, E-Ticaret  Programının temel amacıdır.

Eğitim İçeriği

  • E-Ticaret Hakkındaki Temel Bilgi ve Beceriler
  • Alan Adı (Domain) nedir? Alan Adı Seçerken nelere dikkat etmeliyiz? Popüler Alan Adları Nelerdir?
  • Barındırma (Hosting) Nedir? Ne sağlar?
  • İyi bir web sitesinin tanımı nedir? İyi bir web sitesi kurmak için neler  yapmak gerekir?
  • E-Ticaret Nedir? Gelecekte E-ticarette Neler Yaşanacak?
  • E-Ticaretin Avantajları Nelerdir?
  • B2B ve B2C Nedir? Diğer E-Ticaret Kategorileri Nelerdir?
  • Sanal POS (Vpos) Nedir? Sanal POS’un Avantajları Nelerdir? İyi bir Sanal POS hangi özelliklere sahip olmalıdır?
  • E-imza Nedir? E-İmzanın Özellikleri Nelerdir? E-İmza Hayatımızda Neleri Değiştirecek? E-İmza Kullanmanın Yararları Nelerdir?
  • Mobil İmza Nedir? Mobil İmza Nasıl Kullanılır?

 

  • E-Ticaret Süreçleri ve E-Ticarette İş Modelleri
  • Genel Hatlarıyla E-ticaretin Süreçleri
  • Plan Yapmak ve Planlamada Temel Unsurlar
  • Hedef Kitle Belirleme ve Satış Planı Oluşturma
  • Müşteri Analizi ve Rakip Analizi
  • E-Ticaret Sitesi Kurarken Dikkat Edilecek Noktalar
  • E-ticaret Sitesi Kurulum Çalışmaları

 

  • E-Ticarette Başarı
  • E-ticarette Başarılı Olmanın Yolları
  • E-ticarette Etkili Satış Pazarlama Yöntemleri
  • E-ticarette Satışları Artırmanın Yolları

 

  • E-ticarette Güvenlik ve Hukuk
  • E-Ticarette Güvenlik Standartları
  • E-Ticarette Güvenlik ve GizlilikE-Ticarette Sözleşme Esasları
  • E-Ticarette Mesafeli Sözleşme Akdi
  • E-Ticarette Mesafeli Sözleşmelerde Karşılıklı Haklar

*** Kurumsal Eğitim içerikleri Kurumunuzla yapılacak görüşmeye göre tarafınıza özel değişiklik gösterebilir.

              

Copyright ©Fokus Yaşam Akademisi, 2005- 2017 All rights reserved

 

İlgili Yazılar

Web Statistics