E-POSTA KURALLARI VE YAZILI İLETİŞİM

 

İş yaşamında birçok kişiyle ve pozisyonla iletişim halinde olmaktayız. Bu noktada duygu ve düşüncelerimizi doğru bir şekilde karşı tarafa aktarmamız gerekmektedir. Yazılı iletişim, sözlü iletişime göre çok daha zor olan bir iletişim metodudur. Yazılı iletişimde dikkat etmemiz gereken unsurlarla alakalı hazırlanmış eğitim programımızın içeriği aşağıdaki gibidir.

 

Eğitim İçeriği;

  • Resmi Yazışmalar
  • Hitabet Sanatı
  • Başlangıç ve Bitiş Cümleleri
  • Etkin e-posta kullanımında dikkat edilmesi gereken yazım yanlışları
  • Dilbilgisi Kuralları
  • Yazım Yanlışları
  • Noktalama İşaretleri
  • Kullanıcı Kimlik Bilgilerinin Kullanım Alanı
  • Zincir Mesaj Kullanımı İş Etiğinin Neden Dışındadır?
  • Ne zaman ve ne amaçla e-posta yazabiliriz?
  • To, CC ve BCC ne demektir? Nerelerde kullanılmalıdır?
  • BCC fayda ve zararları nelerdir?
  • CC ve BCC arasındaki farklar nelerdir?
  • “To” asıl ilgili midir?
  • Konu “subject” Seçimi İçerik Doğrultusunda Nasıl Oluşur?
  • İçerik oluşumunda etkin yöntemler
  • Alıcının İletiyi Öncelikli Okumasını Kolaylaştırıcı Yöntemler
  • Paragraf sayısı
  • Cümle uzunluğu
  • Renk ve Görsel etkisi
  • Beden Dili Olmaksızın Etkin İletişim Teknikleri
  • Formal ve İnformal Yazım Şekilleri

 

 

 

***Eğitim konusu ve günü  kurumun taleplerine,  katılımcı profiline göre değişiklik yapılabilir.

İlgili Yazılar

Web Statistics